Procedeul comenzii online

CUM COMAND DIN WEBSHOP

Informații generale

Achizițiile din webshop se fac fără o înregistrare prealabilă. O comandă valabilă poate fi trimisă numai după ce ați furnizat informațiile necesare pentru a finaliza achiziția:

Comenzile plasate cu date incomplete sau false sunt considerate nevalide și vor fi șterse din sistem.

După ce ați adăugat produsul selectat în coșul de cumpărături, puteți continua cumpărăturile sau adăugați mai multe produse în coș. Adăugarea unui produs în coș nu înseamnă că produsul a fost comandat . Conținutul coșului poate fi modificat sau șters oricând până la finalizarea achiziției sau finalizarea comenzii.

Conținutul coșului poate fi vizualizat în orice moment al achiziției, făcând clic pe pictograma „coș” din bara de sus.

Pași comandă:

1. Selectați produsul, citiți informațiile despre produs

În toate cazurile, în webshop vom afişa numele original şi exact al produsului ,prețul, producătorul, o fotografie a produsului , starea produsului (în stoc sau la comandă) .
În cazul unor erori tehnice sau omisiuni în webshop cu privire la informații și prețuri ale produselor, ne rezervăm dreptul de a face ajustări. În aceste cazuri, vom anunța Cumpărătorul despre noile detalii după identificarea și corectarea omisiunii . Cumpărătorul poate apoi să confirme sau să anuleze comanda.

2. Adăugarea produsului în coșul de cumpărături

După ce ați selectat un produs și l-ați adăugat în coș, aveți posibilitatea de a vizualiza și selecta în continuare alte articole suplimentare sau faceți clic pe pictograma „Coș” pentru a finaliza achiziția.
După ce ați adăugat produsul selectat în coșul de cumpărături, puteți continua cumpărăturile şi să adăugați mai multe produse în coș. Adăugarea unui produs în coș nu înseamnă că este şi comandat acel produs. Conținutul coșului poate fi modificat sau șters oricând până la definitivarea achiziției sau finalizarea comenzii.

3. Revizuirea coșului de cumpărături

Clientul are posibilitatea de a revizui conținutul coșului înainte de finalizarea comenzii.
În coș, puteţi vedea denumirea exactă a produsului (produsele) selectat (e) și cantitatea comandată, prețul produsului, costul de transport și suma totală de plată.
Toate prețurile sunt în HUF și includ 27% TVA.
Dacă doriți să plătiți în Euro, vă rugăm să ne contactați la info@daysy.ro.

4. Selectați metoda de plată și expediere

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

 

Puteți alege dintre următoarele metode de expediere:

5. Comanda

Făcând clic pe butonul „Comandă” veți putea introduce detaliile necesare finalizării comenzii și să încheiaţi achiziția.

6. Furnizare detalii (nume, e-mail, telefon, informații de facturare, detalii de livrare) 

Detaliile de facturare și expediere sunt necesare de fiecare dată !
După ce ați introdus informațiile de expediere, puteți bifa în caseta de selecţie pentru a transfera informațiile de expediere la informațiile de facturare, în cazul în care datele de facturare și datele privind expedierea sunt aceleași.

Dacă coletul nu este preluat la punctul de primire sau curierul nu poate găsi destinatarul, partenerul de livrare ne va returna coletul. În acest caz, nu este posibilă returnarea banilor ! Puteți solicita re-livrarea coletului , dar în acest caz, costul de re-livrare va fi suportat de Cumpărător. Plata se va face în avans, prin transfer bancar pentru cea de a doua livrare ! După plata cu succes, pachetul dvs. va fi retrimis.

De fiecare dată , înainte de finalizarea comenzii , Utilizatorul poate reveni la pasul anterior unde poate corecta datele introduse. Dacă întâmpinați o eroare în informațiile furnizate după plasarea comenzii, scrieți-ne un e-mail la adresa info@daysy.ro! Este important să vă asigurați că datele sunt corecte, deoarece informațiile furnizate vor fi facturate şi apoi expedierea se va face la acea adresă. 

7. Citiți și acceptați TGC și Politica de confidențialitate

Asigurați-vă că citiți termenii și condițiile prevăzute în TGC și în politica de confidențialitate! Puteți finaliza comanda numai dacă declarați că ați citit și ați acceptat condițiile de utilizare și achiziționarea site-ului.
Luarea la cunoştinţă a informaţiilor din TGC, respectarea drepturilor şi obligaţiilor este obligatorie pentru ambele părţi.
Politica noastră de confidențialitate se bazează pe Ghidul GDPR.

8. Trimiterea comenzii

Înainte de a trimite comanda, verificați de două ori acuratețea informațiilor personale și a conținutului coșului de cumpărături. Puteți face modificări făcând clic pe butonul „Înapoi la informații pentru clienți”.
Comenzile pot fi trimise 24 de ore pe zi. Pentru comenzile trimise , sunt necesare 2-10 zile lucrătoare pentru procesare.

9. Tipărirea formularului de comandă

După finalizarea comenzii, aveți posibilitatea de a tipări Formularul de comandă. Formularul de comandă conține toate detaliile pe care le-ați furnizat în timpul achiziției. Formularul de comandă conține „ID-ul comenzii”. Vă rugăm să vă raportaţi la acest număr, dacă faceţi referire la comandă.

10. Primirea e-mailului de confirmare

Veţi primi un e-mail de confirmare a comenzii la adresa de e-mail furnizată.
Important! De fiecare dată , furnizați date reale și informații de contact valide. Daysy România nu își asumă nicio răspundere pentru daunele rezultate din informații inexacte!
După plasarea comenzii, dacă găsiți o eroare în Formularul de comandă, vă rugăm să ne contactați la oricare dintre următoarele date de contact, astfel încât să vă putem modifica datele.

 

Telefon: +36706776396 sau info@daysy.ro

PROCESAREA ȘI LIVRAREA COMENZILOR

După plasarea comenzii, vom începe procesarea comenzii dvs. Timpul de procesare poate varia de la 2 la 10 zile lucrătoare, în funcție de metoda de plată și de disponibilitatea produsului pe stoc. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru modificări sau întârzieri care se întâmplă din motive ce nu ţin de noi .

La primirea comenzii, vom trimite Cumpărătorului prin e-mail detaliile metodei de plată alese , cum ar fi numărul de cont bancar, informații despre transfer.
Websop-ul nostru nu trimite o factură proforma sau solicitare de avans. Veți putea plăti pe baza informațiilor trimise în e-mailul de confirmare . După ce primiţi e-mailul de confirmare , aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a finaliza plata. Dacă plata nu se face în termenul specificat, vom considera comanda ca şi anulată iar comanda dvs. va fi ştearsă din sistemul nostru.

În cazul unui transfer bancar, comanda va fi finalizată și coletul va fi trimis după efectuarea plății, după ce suma a intrat în contul nostru . În cazul în care tranzacţia a reuşit ,va apărea mesajul „Plată: finalizat”.

În cazul unei opțiuni de plată TransferWise, comanda va fi finalizată, iar pachetul va fi trimis după efectuarea plății, după ce suma de achiziție a intrat în contul nostru . În cazul în care tranzacţia a reuşit , va apărea mesajul „Plată: finalizat”.

TGC

 

În conformitate cu legislația UE, trebuie să vã atragem atenţia că acest site utilizează "cookie-uri".
Puteți dezactiva cookie-urile în setările browserului. Dacă nu faceți acest lucru sau dacă faceți clic pe butonul "Permit", sunteți de acord cu utilizarea de cookie-uri.
Faceți clic aici pentru politica de confidențialitate!

Permit