Informatii de livrare

LIVRARE

Webshop-ul nostru oferă livrare la domiciliu. După selectarea metodei de livrare, convenabilă dvs., puteţi vedea costul total al produsului (produselor) mărit cu taxa de livrare.
Livrarea poate fi solicitată în orice localitate din România. Termenul de livrare este de 2-6 zile lucrătoare după plasarea comenzii. Compania de livrare nu este specificată,pentru că întotdeauna încercăm să găsim cele mai bune tarife de transport.
Veți primi un e-mail atunci comanda dvs. va fi livrată.

Comanda va fi livrată numai după plata contravalorii produsului și a taxei de livrare. 

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

Important! Taxele de transport se aplică la fiecare comandă!
Dacă pachetul nu este preluat la punctul de preluare sau la terminal sau curierul nu poate găsi destinatarul, partenerul ne va returna coletul. În acest caz, nu este posibilă returnarea banilor!
Puteți solicita re-livrarea coletului dvs., dar în acest caz, costul de re-livrare va fi suportat de Cumpărător. Plata celei de a doua livrări , va fi facută în avans prin transfer bancar! După intrarea banilor în cont , pachetul dvs. va fi repostat. 

Livrare

Transportul se face prin intermediul Csomagküldő.hu Kft., Coletăria.ro, Urgent Cargus, DPD sau FAN Courier.
În cazul livrării la domiciliu, este întotdeauna necesar să plătiți în avans prețul de achiziție și taxa de livrare (transfer bancar).
Csomagküldő.hu trimite întotdeauna o notificare Cumpărătorului, când comanda este pe cale să fie livrată.

Dacă solicitați livrarea prin Csomagküldő.hu aveți posibilitatea să alegeți punctul de livrare cel mai aproapiat de dvs. Accesați Serviciul de asistență pentru corespondență sau urmați instrucțiunile din e-mailul de confirmare primit.

Taxa de expediere: 1.490, - HUF
Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețul.
Pachetul va fi expediat după plata taxei de livrare .

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la transport, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți Csomagküldő.hu pe baza informațiilor furnizate în e-mailul informativ sau direct prin serviciul pentru clienți:

Serviciu clienți

Serviciul de asistență pentru clienți este deschis de luni până vineri, între 8:00 și 18:00.
Număr de telefon: +36 1 400 8806
E-mail: info@csomagkuldo.hu 

IMPORTANT!

Furnizorul de servicii, Daysy România, se va asigura în orice caz că produsele sunt ambalate corespunzător și predate curierului cât mai curând posibil.

Firma de transport este răspunzătoare pentru orice vătămare sau deteriorare cauzată în timpul transportului. Dacă pachetul dvs. este deteriorat sau pierdut, vă rugăm să contactați imediat serviciul clienți.
Daysy România nu va fi responsabilă pentru daunele rezultate din livrarea coletului.
Nu se acceptă nicio plângere ulterioară fără o înregistrare a unei reclamaţii în cazul daunelor de transport.

TGC

În conformitate cu legislația UE, trebuie să vã atragem atenţia că acest site utilizează "cookie-uri".
Puteți dezactiva cookie-urile în setările browserului. Dacă nu faceți acest lucru sau dacă faceți clic pe butonul "Permit", sunteți de acord cu utilizarea de cookie-uri.
Faceți clic aici pentru politica de confidențialitate!

Permit